SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
- būti gerai susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų bei įslaptintų dokumentų administravimą;
- mokėti kaupti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
- atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma ,,Slaptai“.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- dokumentų valdymo sistemos (toliau – DVS) priemonėmis registruoja, sistemina ir tvarko gaunamą korespondenciją;
- DVS priemonėmis registruoja, sistemina ir tvarko įstaigoje parengtus vidaus administravimo dokumentus;
- tvarko gaunamus, siunčiamus ir vidaus administravimo įslaptintus dokumentus;
- rengia įstaigos įslaptintų dokumentų dokumentacijos planus, dokumentacijos planų papildymo sąrašus, dokumentų registrų sąrašus ir teikia juos svarstyti ir derinti Kalėjimų departamentui prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos;
- sudaro ir tvarko įslaptintų dokumentų bylas (registrus), bei pagal teisės aktų reikalavimus užtikrina jų saugumą;
- organizuoja, kontroliuoja, teikia metodinę pagalbą įslaptintų dokumentų slaptumo žymų, įslaptinimo terminų keitimo ir dokumentų išslaptinimo įforminimų klausimais;
- Kalėjimų departamentui, kitoms institucijoms pagal teisės aktų nustatytą tvarką ir terminus teikia informaciją, susijusią su įslaptintų dokumentų valdymu, valdymo reikalavimų įgyvendinimu;
- organizuoja įstaigoje įslaptintų dokumentų valdymo reikalavimų įgyvendinimą, teikia įstaigos darbuotojams konsultacijas, metodinę ir praktinę pagalbą šių dokumentų rengimo, tvarkymo ir saugojimo klausimais;
- teikia įstaigos darbuotojams metodinę ir praktinę pagalbą neįslaptintų dokumentų rengimo ir įforminimo klausimais;
- rengia įslaptintų bylų (dokumentų) naikinimo aktų projektus, kuriuos nustatyta tvarka teikia derinti ir tvirtinti;
- kontroliuoja skyriuje vedamų bendrųjų dokumentų bylų sudarymą, registrų pildymą;
- atsako už skyriuje esančių antspaudų, spaudų saugumą ir naudojimą pagal paskirtį;
- tvirtina dokumentų kopijas;
- teikia metodinę pagalbą skyriaus raštvedžiui, pavaduoja jį kasmetinių atostogų, ligos, komandiruočių metu;
- administruoja įstaigos kontaktuose nurodyto telefono skambučius;
- administruoja įstaigos elektroninio pašto dėžutę.
- vykdo kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus, tam kad būtų įgyvendinti skyriui pavesti uždaviniai ir funkcijos.